Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Metoda de livrare (taxa de transport fiind de 15 lei (Nu se aplica TVA) daca se achita integral suma in contul Societatii noastre, 18 lei (Nu se aplica TVA) daca se achita avansul in contul Societatii noastre si diferenta ramburs la firma de curierat.
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul, cod postal).
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda (NUMERAR CASH la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.)
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Telefonand la +0774621064 un agent de vanzari va va prelua comanda.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la office@kdulce.ro :
- Metoda de livrare (taxa de transport fiind de 15 lei (Nu se aplica TVA) daca se achita integral suma in contul Societatii noastre, 18 lei (Nu se aplica TVA) daca se achita avansul in contul Societatii noastre si diferenta ramburs. NU se percep km suplimentari de catre firma de curierat.
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
- Precizati produsele dorite: Denumirea produslui, Codul de produs sau link-ul produsului.
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate
In situatia in care Clientul doreste personalizarea produselor, dupa plasarea comenzii, in termen de maxim 2 (doua) zile lucratoare de la plasarea comenzii , Clientul va fi contactat pentru confirmarea comenzii si primi prin e-mail / whatsapp macheta pentru agenda.
In acest sens, Clientul va putea vizualiza textul ce urmeaza a fi imprimat anterior executarii agendei, pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea textului, Clientul va comunicaca este Bun de Tipar, prin e-mail/ whatsapp, catre aceeasi adresa de e-mail/numar de la care a primit textul initial.
Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Societatii, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.
Termenul de realizare al comenzilor personalizate
Termen in regim NORMAL: 7-10 zile lucratoare de la confirmarea machetei
Termen in regim de URGENTA: nu exista